Nytt uppdrag från Trafikverket – Digital kunddialog
Rely IT har fått förtroendet att vara leverantör i Trafikverket Färjerederiets projekt Digital Kunddialog.
Målet med projektet är att ge kunderna ökad service. Rely ITs del är att utveckla en:
- Frontend databas med en mängd logiska funktioner
- App för resenärer att få trafikinformation och kalla färjor samt
- App för personalen att bekräfta kallelser av färja.
Digital Kunddialog är en digital helhetslösning för att distribuera trafikinformation. Tanken är att skapa en enhetlig informationshantering som gör det tydligare för kunden vad de kan förväntas få för information, hur de får den och vad den innehåller. För Trafikverkets räkning har Rely IT sedan tidigare bl.a. utvecklat Trafikverkets biljettsystem för färjeleden på Ekerö.
Fler artiklar
Skydda din e-post med SEFOS!
Behöver din organisation skicka känslig information digitalt? Med SEFOS kan du enkelt och...
Har du hört talas om Copilot?
Om inte, läs mer här! Microsoft 365 Copilot är din nya AI-assistent för att arbeta smar...
Cyberhot
Med en ökande frekvens och intensitet utgör cyberhoten och angreppen en större utmaning ...
Cybersäkerhetshot och IT-attacker
Vi genomgår en period av allvarliga och riktade attacker mot svenska företag. I IT-värld...