Nytt uppdrag från Trafikverket – Digital kunddialog

Rely IT har fått förtroendet att vara leverantör i Trafikverket Färjerederiets projekt Digital Kunddialog.

Målet med projektet är att ge kunderna ökad service. Rely ITs del är att utveckla en:

  • Frontend databas med en mängd logiska funktioner
  • App för resenärer att få trafikinformation och kalla färjor samt
  • App för personalen att bekräfta kallelser av färja.

Digital Kunddialog är en digital helhetslösning för att distribuera trafikinformation. Tanken är att skapa en enhetlig informationshantering som gör det tydligare för kunden vad de kan förväntas få för information, hur de får den och vad den innehåller. För Trafikverkets räkning har Rely IT sedan tidigare bl.a. utvecklat Trafikverkets biljettsystem för färjeleden på Ekerö.

Fler artiklar

God jul

God jul & Gott nytt år!

Vi tackar alla kunder och medarbetare för ett fantastiskt 2022! Vi ser väldigt mycket fra...
tekniska museet

RelyIT hjälper Tekniska museet!

Tekniska museet är en upplevelse-arena och Sveriges tekniska museum som årligen lockar ca...
euroexpo

EuroExpo winner announced

We congratulate Michael Persson, Marketing Manager at Datek AB, on winning an iPad from our...
helhetslösning

Tailor-made complete solution for Tierps Järnbruk

Tierps Järnbruk is a foundry with a long Swedish history in the craft of cast iron. With o...

    Kontakta direkt

    Ställ din fråga här så kontaktar vi dig så snart vi kan.

    Tack!

    Vi återkommer till dig inom kort.

    Hälsningar

    Team Rely IT