Nytt uppdrag från Trafikverket – Digital kunddialog
Rely IT har fått förtroendet att vara leverantör i Trafikverket Färjerederiets projekt Digital Kunddialog.
Målet med projektet är att ge kunderna ökad service. Rely ITs del är att utveckla en:
- Frontend databas med en mängd logiska funktioner
- App för resenärer att få trafikinformation och kalla färjor samt
- App för personalen att bekräfta kallelser av färja.
Digital Kunddialog är en digital helhetslösning för att distribuera trafikinformation. Tanken är att skapa en enhetlig informationshantering som gör det tydligare för kunden vad de kan förväntas få för information, hur de får den och vad den innehåller. För Trafikverkets räkning har Rely IT sedan tidigare bl.a. utvecklat Trafikverkets biljettsystem för färjeleden på Ekerö.
Fler artiklar

Rely IT sätter hållbarhet i fokus och genomgår ISO14001-certifiering!
Vi är stolta över att meddela att Rely IT just nu genomgår ISO-certifiering enligt ISO 1...

Ny kund: Svenska Lottakåren!
Rely IT har fått äran att ta över IT-driften för Svenska Lottakåren! Lottakåren är e...

HLR utbildning för våra medarbetare
Säkerhet är ett av våra ledord på Rely IT! Och för oss handlar säkerhet inte bara om ...

Trevlig valborg!
Vi på Rely IT önskar er alla en trevlig Valborg!...