Nytt uppdrag från Trafikverket – Digital kunddialog
Rely IT har fått förtroendet att vara leverantör i Trafikverket Färjerederiets projekt Digital Kunddialog.
Målet med projektet är att ge kunderna ökad service. Rely ITs del är att utveckla en:
- Frontend databas med en mängd logiska funktioner
- App för resenärer att få trafikinformation och kalla färjor samt
- App för personalen att bekräfta kallelser av färja.
Digital Kunddialog är en digital helhetslösning för att distribuera trafikinformation. Tanken är att skapa en enhetlig informationshantering som gör det tydligare för kunden vad de kan förväntas få för information, hur de får den och vad den innehåller. För Trafikverkets räkning har Rely IT sedan tidigare bl.a. utvecklat Trafikverkets biljettsystem för färjeleden på Ekerö.
Fler artiklar

God jul & Gott nytt år!
Vi tackar alla kunder och medarbetare för ett fantastiskt 2022! Vi ser väldigt mycket fra...

RelyIT hjälper Tekniska museet!
Tekniska museet är en upplevelse-arena och Sveriges tekniska museum som årligen lockar ca...

EuroExpo winner announced
We congratulate Michael Persson, Marketing Manager at Datek AB, on winning an iPad from our...

Tailor-made complete solution for Tierps Järnbruk
Tierps Järnbruk is a foundry with a long Swedish history in the craft of cast iron. With o...