Vår medarbetare, Karl Holmberg

Karl arbetar som supporttekniker hos oss och är en av dem i vårt team som hjälper våra kunder och medarbetare med tekniska utmaningar. Några av de saker som Karl hjälper till med är att skapa nya användare samt att komma igång med datorer. Han ser också till att rätt hårdvara finns på plats både internt och hos våra kunder. Som examinerad IT-säkerhetsspecialist är han angelägen om att förmedla vikten av IT-säkerhet och bidra till att våra kunder och medarbetare har en trygg användarupplevelse. Han arbetar aktivt för att sprida kunskap och medvetenhet om säkerhetsaspekter i det dagliga användandet av datorer. Förutom sin tekniska expertis bidrar Karl med sitt glada, positiva och lugna humör. Han strävar alltid efter att bemöta andra med engagemang och ett positivt sinne, och vill att alla ska känna sig trygga och omhändertagna när de kontaktar vår support. När Karl inte bemannar vår support lyssnar han gärna på K-pop (koreansk popmusik), tränar och äter stora mängder glass. Karl är med sin tekniska kompetens, kunskap om IT-säkerhet och förmåga att skapa positiva kundrelationer en värdefull medlem i vårt team.

Fler artiklar

epost

Skydda din e-post med SEFOS!

Behöver din organisation skicka känslig information digitalt? Med SEFOS kan du enkelt och...
Copilot

Har du hört talas om Copilot?

Om inte, läs mer här! Microsoft 365 Copilot är din nya AI-assistent för att arbeta smar...
Cyberhot_Rely_IT_TV4_3

Cyberhot

Med en ökande frekvens och intensitet utgör cyberhoten och angreppen en större utmaning ...
Rely IT IT-säkerhet

Cybersäkerhetshot och IT-attacker

Vi genomgår en period av allvarliga och riktade attacker mot svenska företag. I IT-värld...

    Kontakta direkt

    Ställ din fråga här så kontaktar vi dig så snart vi kan.

    Tack!

    Vi återkommer till dig inom kort.

    Hälsningar

    Team Rely IT