New assignment from the Swedish Transport Administration – Digital customer dialogue

Rely IT has been entrusted as a supplier in Trafikverket Färjerederiet's project Digital Customer Dialogue.

The aim of the project is to improve customer service. Rely IT's part is to develop one:

  • Front-end database with a variety of logical functions
  • App for travelers to get traffic information and call ferries, and
  • App for staff to confirm ferry calls.

Digital Customer Dialogue is a comprehensive digital solution for distributing traffic information. The idea is to create a uniform information management system that makes it clearer to customers what information they can expect to receive, how they receive it and what it contains. On behalf of the Swedish Transport Administration, Rely IT has previously, among other things. developed the Swedish Transport Administration's ticketing system for the Ekerö ferry route.

Fler artiklar

Rely-IT-Janne

VÃ¥r medarbetare, Jan Johansson

Låt oss presentera vår medarbetare, Jan Johansson. Jan, eller Janne som vi kallar honom, ...
NIS2_RelyIT

NIS2: Viktiga förändringar inom cybersäkerhet

Omfattas er organisation av NIS2? Då har Ni fram till oktober 2024 på er att implementera...
Rely IT ISO 9001 90027

Vi är glada att informera att vi nu påbörjat vår resa för ISO-certifiering enligt ISO 9001 och ISO 27001!

ISO 9001 är ett kvalitetsledningssystem för verksamhetsprocesser som beskriver hur vi stÃ...
Rely IT växer

Vi växer och expanderar! 🚀

Ett stort tack till våra kunder för ert förtroende. 🙌 Vår verksamhet växer i sådan...

    Kontakta direkt

    Ställ din fråga här så kontaktar vi dig så snart vi kan.

    Tack!

    Vi återkommer till dig inom kort.

    Hälsningar

    Team Rely IT