New assignment from the Swedish Transport Administration – Digital customer dialogue

Rely IT has been entrusted as a supplier in Trafikverket Färjerederiet's project Digital Customer Dialogue.

The aim of the project is to improve customer service. Rely IT's part is to develop one:

  • Front-end database with a variety of logical functions
  • App for travelers to get traffic information and call ferries, and
  • App for staff to confirm ferry calls.

Digital Customer Dialogue is a comprehensive digital solution for distributing traffic information. The idea is to create a uniform information management system that makes it clearer to customers what information they can expect to receive, how they receive it and what it contains. On behalf of the Swedish Transport Administration, Rely IT has previously, among other things. developed the Swedish Transport Administration's ticketing system for the Ekerö ferry route.

Fler artiklar

epost

Skydda din e-post med SEFOS!

Behöver din organisation skicka känslig information digitalt? Med SEFOS kan du enkelt och...
Copilot

Har du hört talas om Copilot?

Om inte, läs mer här! Microsoft 365 Copilot är din nya AI-assistent för att arbeta smar...
Cyberhot_Rely_IT_TV4_3

Cyberhot

Med en ökande frekvens och intensitet utgör cyberhoten och angreppen en större utmaning ...
Rely IT IT-säkerhet

Cybersäkerhetshot och IT-attacker

Vi genomgår en period av allvarliga och riktade attacker mot svenska företag. I IT-värld...

    Kontakta direkt

    Ställ din fråga här så kontaktar vi dig så snart vi kan.

    Tack!

    Vi återkommer till dig inom kort.

    Hälsningar

    Team Rely IT